Nintendo werkt aan nieuwe DS met camera en muziekonderst.

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 01-10-2008 16:03

Of te wel, mijn DS is te koop...... :P
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 01-10-2008 18:10

[quote="LammeTak"]Of te wel, mijn DS is te koop...... :P[/quote]

Met ander woorden "je wilt in de toekomst niet meer met een backup-kaart kunnen werken?"
Tja, het is tenslotte niet duidelijk of die überhaupt nog blijven werken...

En dan ga ik dus al helemaal niet mijn DS verkopen, met als eventueel gevolg dat ik voortaan alle spellen die ik heb (momenteel >2700) weg kan gooien... :shock:
Ik koop er wel eentje extra bij misschien, maar mijn huidige verkoop ik nimmer...

Enne, als MP3 speler en camera heb ik mijn iPod Classic 160GB en mijn HTC Touch Pro. ;-)

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 01-10-2008 19:15

[quote="Hotmailer"][quote="LammeTak"]Of te wel, mijn DS is te koop...... :P[/quote]

Met ander woorden "je wilt in de toekomst niet meer met een backup-kaart kunnen werken?"
Tja, het is tenslotte niet duidelijk of die überhaupt nog blijven werken...

En dan ga ik dus al helemaal niet mijn DS verkopen, met als eventueel gevolg dat ik voortaan alle spellen die ik heb (momenteel >2700) weg kan gooien... :shock:
Ik koop er wel eentje extra bij misschien, maar mijn huidige verkoop ik nimmer...

Enne, als MP3 speler en camera heb ik mijn iPod Classic 160GB en mijn HTC Touch Pro. ;-)[/quote]

Kijk als er een nieuwe DS komt, dan zal die net voor de feestdagen in de winkel liggen, althans daar kun je wel van uit gaan.
Moet je zelfs bekennen dat sinds de vakantie ik de DS niet meer heb gebruikt :wink:

Dus als ik een bod krijg die me aanstaat dan is ie verkocht.......
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 01-10-2008 21:19

Maar je leest niet goed wat ik schrijf...ik zeg dat de kans groot is dat de backup-cards niet meer werken...
Voor mij is dat een grote reden om niet een andere DS aan te schaffen, indien dit het geval is..

Ok, ik heb sinds de vakantie ook niet veel meer gespeeld, maar dat wil voor mij iig niet zeggen dat ik zodadelijk met een DS zou zitten waarmee ik al mijn spellen niet meer kan spelen en over moet gaan op een ander alternatief.
Ik geloof tenslotte ook nog in \try before you buy\ en heb nog niet veel spellen gevonden die ik ook daadwerkelijk zou willen kopen...wel uitproberen..en daarvoor heb ik tenslotte die DSTT..

En zou die het dan opeens niet meer doen, dan zou ik zowiezo geen andere DS meer aanschaffen..
Dat is mij die eventuele update van audio speler en webcam niet waard..

Dan zou ik nog eerder mijn DS verkopen om de Crimson/Black versie van de DS Lite aan te schaffen (deze is momenteel [url=http://www.sidderwebshop.nl/?page=catal ... uct_id=963]€134.90[/url] bij Sidder.nl).

Een bod die me aan zou staan zou minstens 1=1 zijn met wat ik destijds voor mijn DS Lite icm DSTT en Micro-SD kaart betaald heb, dus wil ik er minstens €200,- voor hebben...en dat geeft niemand er voor..
Dan nog eerder een extra DS, dan dat ik de mijne verkoop...geld moet tenslotte rollen. ;-)

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 02-10-2008 00:44

Nou mij maakt het niet veel meer uit.

Heb inmiddels een bod gehad voor alles van € 185.00 ( mijn DSTT kaart was gratis weet je nog).

Nu maar kijken of ze het echt voor dit geld willen :wink:
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 02-10-2008 00:58

[quote="LammeTak"]Nou mij maakt het niet veel meer uit.

Heb inmiddels een bod gehad voor alles van € 185.00 ( mijn DSTT kaart was gratis weet je nog).

Nu maar kijken of ze het echt voor dit geld willen :wink:[/quote]

Begrijp ik hier uit dat je dan ook helemaal stopt met je DS?
Let wel, het zijn tenslotte alleen nog maar geruchten dat er een nieuwe DS aan komt...Nintendo heeft het namelijk niet bevestigd noch ontkent.

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 02-10-2008 10:42

AMSTERDAM - Gamesgigant Nintendo heeft tijdens een persconferentie vandaag, naast enkele nieuwe games, een compleet nieuwe versie van haar populaire Nintendo DS-spelcomputer aangekondigd. De DSi bevat ondermeer een camera en heeft een groter scherm dan haar voorgangers.

De ingang voor Game Boy Advance-games is verwijderd, waardoor de spelcomputer iets dunner is geworden. Wel heeft het een slot voor SD-geheugenkaarten gekregen en Nintendo is van plan om games ter download aan te bieden, zoals het nu bijvoorbeeld al doet op de Wii. Ook is gezorgd voor een ingebouwde internetbrowser. De camera heeft een resolutie van 640 bij 480 pixels.

De DSi komt in Japan op 1 november uit met een prijskaartje van 18.900 yen, wat ongeveer 130 euro is. Verwacht wordt echter dat het apparaat in Europa meer zal kosten, omdat het bedrijf in het verleden nooit één prijs in alle regio\s gebruikt. In de lente van 2009 zal het apparaat buiten Japan uitkomen.

Naast de nieuwe DS-variant heeft Nintendo ook enkele nieuwe games voor de Wii aangekondigd. Het meest opvallend was wellicht Punch Out, een nieuwe versie van de klassieke NES-game. Sinds de dagen van de Super Nintendo is in deze serie geen nieuw deel meer gemaakt, maar dat gaat dus veranderen. Ook interessant is Sin & Punishment 2. Dit is het vervolg op een spel dat in Japan en de Verenigde Staten op de Nintendo 64 een grote schare fans had, maar uiteindelijk nooit een groot succes werd. Ook aangekondigd is een Wii-versie van de Dynasty Warriors-serie.

De gamegigant meldde ook dat het oude GameCube-titels opnieuw gaat uitgeven voor de Wii. Of het GameCube-schijfjes (die werken in de Wii) gaat of om echte Wii-versies waarbij de software is aangepast, is nog onduidelijk. De eerste titel die in deze lijn uit gaat komen, is Pikmin.

Tenslotte werd nog bekendgemaakt dat het in de toekomst mogelijk zal zijn om Wii-games van downloaddiensten als WiiWare en de Virtual Console direct te downloaden naar een geheugenkaart. Op deze manier wordt het internet geheugen van de Wii iets minder belast. Veel eigenaars klagen over ruimtegebrek en het feit dat het niet mogelijk is om games op SD-kaarten te zetten en ze daar vanaf te spelen. Dat gaat in de lente van 2009 veranderen.

[size=7]Bron: de Telegraaf [/size]


[img]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/ ... 03026d.jpg[/img]
[img]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/ ... 03023d.jpg[/img]
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 02-10-2008 13:16

Je was me weer voor. :P

Anyway, hier nog een filmpje:



Ik heb de source overigens gechecked en alles klopt.
Tja, ik vertrouw De Telegraaf nooit en te nimmer als bron. Dat zijn tenslotte een stelletje Story/Weekend/Privé figuren..

[url=http://tweakers.net/nieuws/55957/ninten ... e-dsi.html][u]Tweakers.net[/u][/url] geeft nog wat meer en duidelijker info.

En mijn mening omtrent de DSi...tja, als de accuduur beduidend korter is dan de huidige DS Lite, is dat voor mij al een reden niet over te gaan naar de nieuwe..
Tevens ziet Nintendo het ook niet als een vervanger van de DS Lite, maar noemen ze de handheld "het derde platform".
Daarbij zal wel een backwards compatibiliteit bestaan voor de DS games, maar de GameBoy Advance spellen zullen niet meer speelbaar zijn en blijft de kans groot dat de backup-cards niet meer functioneren...

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2008 20:15

Nieuwe beelden en info

[b]Camera[/b]
Outside: 3.0 mexapixel
Inside: 0.3 megapixel

[b]Screen Size[/b]
DSi: 3.25 inch
DS Lite: 3.0 inch

[b]Screen[/b]
Both TFT LCD with 260,000 colors

[b]System Size[/b]
DSi: 137 x 74.9 x 18.9mm
DS Lite: 133 x 73.9 x 21.5mm

[b]Touch pen[/b]
DSi: 92mm length
DS Lite: 87.5mm length

[b]Power source[/b]
DSi: DSi AC adapter and special battery pack
DS Lite: DS Lite AC adapter and special battery pack

[b]Weight[/b]
DSi: 214g (battery pack and touch pen included)
DS Lite: 218g (battery pack, touch pen, GBA connector cover included)

[b]Charge time[/b]
DSi: 2 hours 30 minutes
DS Lite: 3 hours

[b]Battery life[/b]
** listed by screen brightness, lowest to highest

DSi: 9-14 hours, 8-12, 6-9, 4-6, 3-4
DS Lite: 15-19 hours, 10-15, 7-11, 5-8

[b]Compatible software[/b]
DSi: DS software, DSi software
DS Lite: Game Boy Advance software, DS software

[b]Input method[/b]
DSi: DS card slot, SD memory card slot, AC adapter connector, stereo head phone/mic connector
DSLite: DS card slot, GBA card slot, AC adapter connector, stereo head phone/mic connector

[size=8]Bron: Ninyou.nl[/size]

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2008 20:18









[size=8]Bron: Ninyou.nl[/size]

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo DS”