Pokémon Heartgold en Soulsilver komen later vanwege bug

Lees hier wanneer nieuwe games uit gaan komen!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Pokémon Heartgold en Soulsilver komen later vanwege bug

Bericht door bramvlieg » 26-03-2010 18:03

De lancering voor de nieuwe Pokémon-games Heartgold en Soulsilver is uitgesteld. Heartgold zou namelijk niet opgestart kunnen worden. Dat meldt Nintendo in een persbericht.

Omdat sommige exemplaren van Pokémon Heartgold en Soulsilver voor Nederland en het Nederlandstalige deel van België niet naar behoren functioneren, is de lancering van de games uitgesteld.
Dinsdag kwamen de eerste berichten van exemplaren van die game die niet naar behoren werkten al binnen.

Nintendo werkt op dit moment aan een oplossing voor de problemen om zo snel mogelijk vervangende versies van de games aan winkeliers te leveren. Het bedrijf kondigt de nieuwe releasedatum voor Heartgold en Soulsilver binnenkort aan.

Heartgold en Soulsilver zijn remakes van Pokémon games Gold en Silver, die in 1999 uitkwamen. Er zijn verschillende verbeteringen aan de nieuwe versies toegevoegd.

Zo wordt er een zogenaamde \Pokéwalker\ bij de game geleverd. Dit is een apparaatje dat meet hoeveel stappen je zet. Zo krijgt een Pokémon die in een Pokéwalker is gestopt ervaringspunten aan de hand van het aantal stappen die je in het echte leven zet.
© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “DS - Releases”