Professor layton and the diabolical box komt eraan!!

Lees hier wanneer nieuwe games uit gaan komen!
Plaats reactie
repke
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-02-2009 21:07

Professor layton and the diabolical box komt eraan!!

Bericht door repke » 21-06-2009 11:03

Yiehaa! :lol:
Eindelijk goed nieuws over het vervolg van het fantastische spel professor Layton.
Hij zou 24 augustus gereleased worden in de US.
Tussen de release van de Curious village in Us en Europa zat een half jaar, hopelijk duurt het nu niet zolang voor hij naar Europa komt.

Maar weet iemand of het spel te spelen is op een europese ds als het spel zelf een amerikaanse versie is?
Ik bedoel, ik zou het spel willen importeren vanuit amerika om het sneller te kunnen spelen, als het weer zo lang duurt als bij de vorige dan wordt het wel erg lang op de honger zitten :roll:

Of is dit regio gebonden?

Iemand die hier iets over weet? Of weet er iemand de releasedatum voor europa?

Groetjes
en als er nog iemand een alternatief spel heeft tegen het wachten op dat spel, mag die dat altijd laten weten.
(ik merk namelijk dat ik geen spelletjes heb die mij zo kunnen boeien als Professor Layton en die in dezelfde lijn liggen qua spelmechanisme en ik dus minder speel.) :cry:

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 21-06-2009 14:44

zo ver ik weet is geen enkel ds spel regio gebonden.

veel geluk bij het afwachten :wink:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 22-06-2009 01:41

De DS spelletjes zijn inderdaad niet regio gebonden, dus je kan een spelletje uit de US of uit Japan ook op je Nederlandse DS spelen.
De regio uitgaves hebben vaak alleen te maken met de talen waarin het wordt uitgebracht en met de wetten die in die regio\s gelden.
Dus de Amerikaanse versie is alleen Engelstalig en de Europese versie kan Nederlandstalig zijn.

Dus als je de taal niet erg vindt kun je \m gewoon via Internet bestellen vanaf 24 augustus. :mario2:

Een spel dat een beetje op Professor Layton lijkt is \Hotel Dusk: Room 215\, ik ken dit spel niet, dus kan je er ook niet veel over vertellen.
Dit is wat ik erover heb kunnen vinden;

[quote]Hotel Dusk: Room 215 behoort tot tot het “point and click” genre, net zoals Another Code, wat van dezelfde ontwikkelaar afkomstig is. Natuurlijk speelt het touchscreen hier een belangrijke rol in, (alsof jullie dat niet verwacht hadden) zo zul je via het touchscreen Kyle voortbewegen, objecten onderzoeken, met personages kunnen praten, keuzes maken en je notitieboekje kunnen bijhouden. Een leuke toevoeging aan deze game is dat je de DS als een boek moet vasthouden (90 graden gedraaid); je kunt de game zien als een interactief boek. Je moet dan ook niet denken dat je alleen maar moet lezen of keuzes moet maken, want je zult ook verschillende puzzels moeten oplossen. Dit kunnen zowel makkelijke als moeilijke puzzels zijn. In het begin van Hotel Dusk kun je kiezen of je rechts of linkshandig bent. Ik weet niet wat de verschillen tussen links en rechtshandig zijn, dus kan ik hier helaas niet meer over vertellen.

[size=9]Bron: dsworld[/size][/quote]


En ken je [b][url=http://ndsforum.forum2go.nl/mahjong-que ... ht=mahjong]MahJong Quest Expeditions[/url][/b] al, dit is ook een erg leuk spel. :idea:
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 22-06-2009 09:45

Sommige spellen in de VS ondersteunen ook de Franse taal. Dit heeft er mee te maken dat dezelfde spellen ook in Canada worden uitgebracht en daar is de 2e taal Frans.
Zelf heb ik meer VS spellen dan Europese, omdat ze daar goedkoper zijn en veel spellen toch niet in het Nederlands worden uitgebracht. De doosjes zijn zwart ipv transparant en het Nintendo logo is ovaal ipv rond. Soms zie je bij Intertoys wel eens Amerikaanse spellen liggen.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 22-06-2009 15:19

toys\r\us...is dat nu niet Toys XXL ofzo :P
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 22-06-2009 23:45

[quote="bramvlieg"]toys\r\us...is dat nu niet Toys XXL ofzo :P[/quote]

Je hebt gelijk, altans voor Nederland bestaat er geen Toys"R"Us meer, maar heet dit tegenwoordig Toys XL.
In de US blijft het gewoon Toys"R"Us.

Maarre, hoe kom je daar eigenlijk op? Want we hebben het nergens over Toys"R"Us gehad in dit topic. :-P

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 23-06-2009 09:48

oh..het was intertoys...foutje :toad:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

S7rin
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24-01-2009 13:09

Bericht door S7rin » 25-07-2009 09:45

Op nintendo.nl staat nu 25 september 2009 als release-datum! :)

repke
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-02-2009 21:07

Bericht door repke » 25-07-2009 10:10

is dat dan teken dat het verlaat is :cry: of dat de europese versie al in september komt? :lol:

Ik hoop het tweede 8)

Plaats reactie

Terug naar “DS - Releases”