The Legend of Zelda: Spirit Tracks aangekondigd

Lees hier wanneer nieuwe games uit gaan komen!
Plaats reactie
Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

The Legend of Zelda: Spirit Tracks aangekondigd

Bericht door Niels » 11-05-2009 09:30

Geen boten maar treinen in Spirit Tracks

Nintendo heeft onlangs laten weten te werken aan The Legend of Zelda: Spirit Tracks. Het spel bevat dezelfde tekenfilm-achtige graphics als The Wind Waker en zal nog dit jaar in de winkels komen te liggen.

Met de nieuwe Zelda-game hoopt Nintendo zijn trouwe fans tevreden te stellen. Bovendien maakt het spel waarschijnlijk gebruik van de verbeterde hardware van de Nintendo DSi, al zal het ook speelbaar zijn op een normale Nintendo DS. Behalve het platform en de overigens nog niet definitieve titel, is er weinig bekend over de game. Wel is duidelijk dat The Legend of Zelda: Spirit Tracks nog dit jaar op de markt moet verschijnen.

Op de GDC toonde Nintendo een korte trailer waarin te zien was hoe hoofdpersonage Link een locomotief met een kanon erop bestuurde. Ook zal Link een sidekick aan kunnen sturen. De stijl van de graphics komt overeen met The Legend of Zelda: The Wind Waker en Phantom Hourglass. Uit laatstgenoemde spel wordt bovendien de \intuïtieve touch control\ geërfd, zo laat Nintendo weten.





[size=7]Bron: Tweakers.net[/size]

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 11-05-2009 18:07

Hmm.ziet er leuk uit :D ook dat trein gedeelte...die stoomboot vond ik maar niks...
ach ja :D ik verheug me er nu al op:D
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 11-05-2009 19:24

Hij lijk mij ook leuk!

alleen lijkt erg op z\n voorganger: ZPH (phantom hourglass)
Maar ja, voor op een handheld is de mogelijkheid voor afwisseling nou eenmaal
niet zo groot. (Je hebt een aantal mogelijkheden, daarna is het op)
Gebruik je alle mogelijkheden in 1 game, dan is het vervolg hierop vergelijkbaar.

Desalniettemin! het is weer een zelda die ik tot het laatst uitspeel :D
De geruchten gaan....... nee dat vertel ik later :)

Plaats reactie

Terug naar “DS - Releases”