Nintendo-controller omgetoverd tot seksspeeltje

Voor alle zaken die niet passen in of gerelateerd zijn aan de overige topics...
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nintendo-controller omgetoverd tot seksspeeltje

Bericht door bramvlieg » 03-09-2010 21:39

AMSTERDAM - Mojowijo is met een curieus concept gekomen. Het bedrijf heeft een apparaat ontwikkeld dat de Wii-controller kan omvormen tot een seksspeeltje.
© Gamer.nl

Voor het concept zijn twee Wii-controllers nodig, die beiden bevestigd moeten worden aan de apparatuur van Mojowijo.

Deze apparatuur kunnen gebruikers koppelen via de accessoire-poort van de controller, zo toont een video. De controllers kunnen daardoor in verbinding worden gebracht met een pc met BlueTooth-verbinding, waarop software van Mojowijo draait.

Het hele syteem, door het bedrijf gepatenteerd als Motion2Vibration-technologie, kan trillingen afkomstig van de ene controller overbrengen naar een andere controller. De controllers hoeven zich niet in dezelfde ruimte te bevinden.

Skype en seks

Het bedrijf wijst erop dat een Wii-console overbodig is. De firma raadt wel Skype aan, omdat telefoonconversaties en seksuele bevrediging via het internet samen voor een extra dimensie zouden zorgen.

MojoWijo is niet de eerste die met een seks op afstand-concept komt: Distance Labs introduceerde eerder een systeem op basis van laserprojectors. Mocht een gebruiker het product willen uitproberen voordat het in de herfst uitkomt, dan kan deze zich opgeven voor een bèta-testprogramma.

See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 04-09-2010 21:09

Het idee is wel leuk, maar waarom gebruiken ze niet gewoon een vibrator?
De Wii wordt in het hele verhaal niet eens gebruikt....

Zou deze controller misschien voor de Shii zijn ontwikkelt? :D

Plaats reactie

Terug naar “Off-topic”