Jeugdsentiment herleefd.....!!!!!!!!!!!

Voor alle zaken die niet passen in of gerelateerd zijn aan de overige topics...
M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Jeugdsentiment herleefd.....!!!!!!!!!!!

Bericht door M@rc » 27-10-2008 19:00

Voor alle leden die rond 1970 zijn geboren en van oude series houden, is er op het moment in de USofA een hele mooie serie bezig.
De jongeren onder ons kennen alleen de herhalingen....
Maar het komt eraan en ik heb de eerste delen al gezien......

DE KNIGHT RIDER.......

Wat moet ik nog meer zeggen.....








Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 27-10-2008 19:33

Yeppp...ik heb die afleveringen ook al gezien. ;-)

Wel een vette bak, maar geen Pontiac Trans Am meer...ditmaal is het de Knight Industries 3000 Ford Mustang.

Die is zeeer cool...al helemaal met de speciale camouflage coating, waardoor de auto tijdens het rijden al kan transformeren in een totaal andere kleur/stijl.. ;-)

NB. Ouwe lul. :-D

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 27-10-2008 19:43

Tja de "oude" pontiac kan niet meer, hoewel het in die tijd geweldig was :roll: , de Mustang is wat meer met z\n tijd meegegaan :P .

Alleen jammer dat Mickael Knight niet is vervangen door vrouwelijk schoon, maar dat terzijde :twisted: .
Blijft leuk....gamen....!!!!

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 28-10-2008 00:21

Maar de serie is er wel beter op geworden.....ben inmiddels al toe aan aflevering 5.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2008 07:49

Heey dit heb ik ook wel is op tv gezien, vette bak!! :bongo:

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 28-10-2008 16:45

Komt alleen nog niet op de TV hier in Nederland, kan nog wel even opzich laten wachten.
Maar kijk lekker verder......
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2008 19:48

Dan geloof je het niet echt een keer gezien

[img]http://www.great-tv-shows.com/knightrid ... trider.jpg[/img]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 29-10-2008 00:15

[quote="Robbert"]Dan geloof je het niet echt een keer gezien[/quote]

:-D Hey Robbert, da\s de serie uit de jaren 80.
LammeTak bedoeld de Knight Rider van dit jaar (2008) met een volledig nieuwe cast en auto...die zijn beide een wereld van verschil.

De \oude\ KITT was een Knight Industries 2000 en de nieuwe is niet alleen een software/hardware upgrade, maar een totaal nieuw ontwikkelde Knight Industries 3000 auto.
De Knight Industries 2000 werd in de gelijknamige film ook verwoest en derhalve bestaat de oude KITT nu alleen nog maar als een klein kastje (ja ja, KITT leeft nog wel) in een oltimer, waar Michael Knight nu mee rond rijd.

Vandaar dat oude tijden (deels) herleven door de nieuwe serie...maar tja, het is haast hetzelfde als al die andere series/films waarvan remakes worden gemaakt..het is toch niet het origineel..
Kijk als goed voorbeeld maar eens naar de serie "Dukes of Hazzard" en daarna naar de laatste film (die met oa Johnny Knoxville)...tja, zelfs Boss Hog is ineens geen dik klein kereltje meer, om nog maar te zwijgen over Rosco Coltrane (de sheriff)...aarrghh...dat verpest nu echt het jeugdsentiment..

Begrijp je nu wat ik probeer te zeggen? ;-)

Als er een nieuwe serie in de US uit komt, dan duurt het over het algemeen minstens een jaar voordat deze hier in Nederland uit wordt gebracht.
En dan hangt het er nog maar vanaf of de serie wel rendabel genoeg wordt geacht in NL en wat de stations ervoor moeten betalen om deze hier uit te kunnen zenden.

Vandaar dat wij dan ook via de juiste internet kanalen mooi de HD-DVB rips van de US TV bekijken in perfecte geluids en beeld kwaliteit. ;-)

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2008 07:47

Oke ja dat snap ik

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Nieuwe Knight Rider ook in Nederland op TV

Bericht door Hotmailer » 30-12-2008 19:55

Vanaf a.s. donderdag 1 januari zal de nieuwe Knight Rider serie ook op de Nederlandse TV komen.

Dit zal via RTL5 zijn en komt vanaf die dag iedere week om 20:30U 8)

De oude serie is nu met zijn laatste afleveringen bezig op RTL7.
Vandaag is Knight of the Rising Sun (Aflevering 83), welke de een-na-laatste aflevering is van seizoen 4.
Dat is meteen ook het laatste seizoen. :(

Plaats reactie

Terug naar “Off-topic”