Weekje op vakantie

Voor alle zaken die niet passen in of gerelateerd zijn aan de overige topics...
roblover
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 52
Lid geworden op: 16-01-2008 10:32

Bericht door roblover » 30-09-2008 13:48

Oké, vooruit dan maar..... :wink:
Het was maar een weekje hoor, dus zoveel valt er niet te vertellen. We zijn dus naar Kos geweest en gingen vooral om te relaxen na een drukke, heftige periode. Uiteindelijk hebben we nog best veel gedaan. We hebben lekker gewandeld en een paar fietstochten gemaakt en natuurlijk de belangrijkste bezienswaardigheden bekeken. Persoonlijk houd ik erg van die archeologische vondsten ed. Mijn dochter (ze was niet mee hoor) vraagt zich altijd af wat ik aan die \ouwe meuk\ vind. Ik kan het ook niet uitleggen, maar ik vind het fascinerend om de resten van een, wat eens een enorm bouwerk was, te zien. Ik vraag me altijd af hoe ze in die tijd, met zo weinig middelen, van die enorme gebouwen neer konden zetten. Maar goed, dat even terzijde.
Verder hebben we lekker op het strand en aan het zwembad zitten lezen (en mensen kijken, ook altijd leuk... :wink: :shock: ). We zaten midden in Kos-stad dus de terrasjes waren ook in overvloed aanwezig. Het Griekse eten is ook altijd verukkelijk.......kortom, we hebben het naar ons zin gehad!!
Groetjes Gerry

Gast

Bericht door Gast » 30-09-2008 15:34

Oke zo te horen super weekje
Ja ik zelf ben ook 3 keer naar griekenland
geweest dan naar de eilanden: kreta, samos en nog 1 kom er wel op als ik het heb meld ik wel

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 30-09-2008 16:25

dat klinkt inderdaad als een super week :)

en ik begrijp je wel hoor! kan ook uren lopen en kijken naar zulke dingen :D
en mensen kijken is inderdaad ook altijd erg leuk haha.

klinkt als een leuke vakantie :)


Groetjes

roblover
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 52
Lid geworden op: 16-01-2008 10:32

Bericht door roblover » 01-10-2008 12:35

[quote="Robbert"]Oke zo te horen super weekje
Ja ik zelf ben ook 3 keer naar griekenland
geweest dan naar de eilanden: kreta, samos en nog 1 kom er wel op als ik het heb meld ik wel[/quote]

Dit was ook ons 3e Griekse eiland dat we bezochten. Eerder zijn we naar Kreta en Rhodos geweest. Ik vond Kreta echt heel mooi, maar is ook een stuk groter. We willen in de toekomst nog eens een rondreis over het vaste land maken......
Groetjes Gerry

Gast

Bericht door Gast » 01-10-2008 15:34

[quote="roblover"][quote="Robbert"]Oke zo te horen super weekje
Ja ik zelf ben ook 3 keer naar griekenland
geweest dan naar de eilanden: kreta, samos en nog 1 kom er wel op als ik het heb meld ik wel[/quote]

Dit was ook ons 3e Griekse eiland dat we bezochten. Eerder zijn we naar Kreta en Rhodos geweest. Ik vond Kreta echt heel mooi, maar is ook een stuk groter. We willen in de toekomst nog eens een rondreis over het vaste land maken......[/quote]

Oke leuk ja dat is wat anders dan he
Ik ben ook op lesbos geweest trouwens

Plaats reactie

Terug naar “Off-topic”